Trasa. Plan dnia i zoptymalizowana trasa z wszystkimi informacjami kontaktowymi.
Magazyn. Załadunek i rozładunek z magazynu kierowcy z skanowaniem numeru nośnika lub dokumentu.
Dokumenty. Możliwość tworzenia i drukowania dokumentów mobilnie lub skanowania papierowych.
Komunikacja. Zdarzenia, opóźnienia, zmiany w planie dnia.
Klienci. Kompletna informacja o klientach handlowca, niezbędne informacje finansowe i historia zdarzeń
Trasa. Planowanie wizyt wg. grup targetowych, statusów i scoringu klientów. Optymalizacja trasy.
Spotkania. Notatki ze spotkania, ankieta, delegowanie zadań.
Wizyta. Ofertowanie, Tworzenie Umów i Zamówień.
Kalendarz. Zadania, ToDo, sekcja prywatna.
Cele. Kontrola realizacji celu dziennego, tygodniowego, miesięcznego.
Raportowanie. Automatyczne raportowanie aktywności.
Klienci. Zakupione urządzenia. Historia napraw.
Magazyn. Części zamienne, kontrola dostępności w magazynie głównym, zamówienia.
Naprawy. Manuale serwisowe oraz DTRki.
Zadania. Planowanie przeglądów rekurencyjnych, delegowanie zadań na inne osoby.
Baza wiedzy. Dostęp do centralne bazy wiedzy.
Dokumentacja. Protokoły napraw. Dowody wydania części.
Targetowanie. Targetuj i grupuj lekarzy z którymi będziesz współpracować.
Baza lekarzy. Odwiedzaj w oparciu o specjalizacje i miejsce pracy.
Optymalne trasy. Docieraj do większej liczby lekarzy dzięki optymalizacji trasówki.
Badania. Sprawdzaj profil preskrypcyjny i behawioralny.
Prezentacje. Wykorzystuj materiały dostosowane do profilu lekarza. Mierz zaangażowanie i reakcję na przekaz za pomocą ankiet.
Ewidencja próbek. Przeglądaj serię, datę ważności, opakowanie i inne cechy powierzonych próbek. Rejestruj i rozliczaj wydania.
Planowanie wizyt. Odwiedzaj klientów, u których np. nie byłeś już od 7 dni lub, którzy są w pobliżu lub w miejscowości do której się udajesz.
Zamówienia. Zamawiaj nie tylko dla pojedynczego punktu, ale również dla sieci aptek.
Promocje. Sprzedawaj w promocji, uwzględniaj bonusy i kontroluj realizację zasad kontraktowych.
Kontrola ekspozycji. Planogram. Analiza półki. Dokumentacja zdjęciowa.
Promocje i progi rabatowe. Proponuj promocje, wiedząc, że benefity naliczą się same w trakcie składania zamówienia.
Raporty. Kontroluj realizację swojego planu.
Klienci. Status realizacji zadań w podziale na wykonawców.
Reklamacje. Zgłoszenia reklamacyjne oraz status ich rozpatrywania.
Oferty. Oferty do wykonania oraz inne statusy wynikające z lejka.
Umowy. Tworzenie umów z ofert.
Pracownicy. Gdzie oni są – lokalizowanie pracowników.
Alerty. Powiadomienia o nieprawidłowościach w realizacji usług.
Zlecenia. Dashboard z zleceniami na wybrany dzień, stan ich realizacji na żywo, szczegóły.
Kierowcy. Dashboard z informacją o kierowcach i zadaniach które realizują.
Pojazdy. Status pojazdów
Zdarzenia. Zdarzenia drogowe i inne.
Alerty. Powiadomienia o nieprawidłowościach w realizacji zaplanowanych zadań oraz statusie kierowców i pojazdów.
Klienci. Leady, prospecty, stan napełnienia lejka w podziale na handlowców.
Zadania. Stan realizacji zadań w ujęciu dziennym i tygodniowym.
Raporty. Automatyczne raporty operacyjne od wszystkich handlowców.
Cele. Kontrola realizacji celów dla poszczególnych handlowców i działu.
Alerty. Powiadomienia o nieprawidłowościach w realizacji usług.
Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.
Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.
Kompetentni, operatywni, skuteczni. Sprawdź nas.
Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu.