Dla kogo?

Szukasz narzędzia do organizacji procesów związanych:

Transport własny
Dostawy i usługi terenowe
Zarządzanie transportem obcym
Transport i gospodarka odpadowa
Wsparcie mobilnych przedstawicieli handlowych
Zarządzanie placem i magazynami

SOTiPM posiada specjalistyczne funkcjonalności dla następujących branż:

Dystrybucja diet cateringowych
Dystrybucja diet cateringowych
  • zarządzanie rejonami pracy kurierów, cennikami i oknami czasowymi dostaw.
  • geokodowanie adresów dostaw,
  • wsparcie dostaw w aplikacji mobilnej,
  • monitoring realizacji zleceń, obsługa reklamacji.
  • wsparcie obsługi zewnętrznych dostawców diet.
zobacz ofertę SOT CATERING BOX
Transport i spedycja w firmach produkcyjnych.
Transport i spedycja w firmach produkcyjnych.
  • planowanie zleceń transportowych z uwzględnieniem zróżnicowanych wymogów określonego asortymentu, klientów lub adresów dostaw,
  • obsługa dowodów dostawy, częściowych przyjęć oraz zwrotów,
  • obsługa obrotu nośnikami/pojemnikami,
  • automatyzacja rozliczeń,
  • monitoring realizacji zleceń, obsługa reklamacji.
Dystrybucja towarów, dostawy, odbiory od klientów.
Dystrybucja towarów, dostawy, odbiory od klientów.
  • Dostawy z przeładunkami oraz bez
  • Obsługa wielu zakładów produkcyjnych i centrów dystrybucyjnych
  • Odbiory od klientów / rejonizacja usług.
Serwis i utrzymanie w ruchu urządzeń i infrastruktury
Serwis i utrzymanie w ruchu urządzeń i infrastruktury
  • Przeglądy okresowe maszyn i infrastruktury
  • Usuwanie awarii i naprawy zlecone urządzeń
Wynajem sprzętu i wyposażenia
Wynajem sprzętu i wyposażenia
  • Wynajem urządzeń i wyposażenia
  • Zgłoszenia i umowy okresowe
  • Serwis wynajętego sprzętu
Odbiór, transport i utylizacja odpadów
Odbiór, transport i utylizacja odpadów
  • Medycznych
  • Weterynaryjnych
  • Spożywczych
  • Przemysłowych
  • Komunalnych
  • Budowlanych
Usługi u Klienta
Usługi u Klienta
  • Kontrole
  • Utrzymanie czystości
  • Usługi cykliczne
  • Ankietowanie
Merchandising i Sprzedaż w terenie
Merchandising i Sprzedaż w terenie
  • Oferty i umowy
  • Planogramowanie
  • Tworzenie zamówień
Transport żywca i pasz
Transport żywca i pasz
  • kontrola warunków transportu
  • temperatura
  • technika jazdy kierowcy
  • ewidencja procesów przekazania
Transport z wykorzystaniem cystern
Transport z wykorzystaniem cystern
  • paliwa
  • adblue
  • gaz

System dla pracowników działów

Działu handlowego i obsługi klienta
Działu transportu i logistyki
Działu magazynowania
Działu finansowego
Działu kontrolingu
Zarządu

Kierowców

Trasa. Plan dnia i zoptymalizowana trasa z wszystkimi informacjami kontaktowymi.

Magazyn. Załadunek i rozładunek z magazynu kierowcy z skanowaniem numeru nośnika lub dokumentu.

Dokumenty. Możliwość tworzenia i drukowania dokumentów mobilnie lub skanowania papierowych.

Komunikacja. Zdarzenia, opóźnienia, zmiany w planie dnia.

Handlowców

Klienci. Kompletna informacja o klientach handlowca, niezbędne informacje finansowe i historia zdarzeń

Trasa. Planowanie wizyt wg. grup targetowych, statusów i scoringu klientów. Optymalizacja trasy.

Spotkania. Notatki ze spotkania, ankieta, delegowanie zadań.

Wizyta. Ofertowanie, Tworzenie Umów i Zamówień.

Kalendarz. Zadania, ToDo, sekcja prywatna.

Cele. Kontrola realizacji celu dziennego, tygodniowego, miesięcznego.

Raportowanie. Automatyczne raportowanie aktywności.

Serwisantów

Klienci. Zakupione urządzenia. Historia napraw.

Magazyn. Części zamienne, kontrola dostępności w magazynie głównym, zamówienia.

Naprawy. Manuale serwisowe oraz DTRki.

Zadania. Planowanie przeglądów rekurencyjnych, delegowanie zadań na inne osoby.

Baza wiedzy. Dostęp do centralne bazy wiedzy.

Dokumentacja. Protokoły napraw. Dowody wydania części.

Ankieterów

Baza ankietowanych.

Ankieta. Wybór wariantu ankiety. Dynamiczna struktura ankiety. Wyliczenie punktacji.

Cele. Ilość i kompletność ankiet.

Kurierów

Zlecenie. Zlecenie trasowe z listami przewozowymi.

Wydanie. Wydawanie paczek połączone ze skanowaniem etykiet i kontrolą listu przewozowego.

Inkaso. Rejestracja wpłat do listów (KP).

Przedstawiciel medyczny

Targetowanie. Targetuj i grupuj lekarzy z którymi będziesz współpracować.

Baza lekarzy. Odwiedzaj w oparciu o specjalizacje i miejsce pracy.

Optymalne trasy. Docieraj do większej liczby lekarzy dzięki optymalizacji trasówki.

Badania. Sprawdzaj profil preskrypcyjny i behawioralny.

Prezentacje. Wykorzystuj materiały dostosowane do profilu lekarza. Mierz zaangażowanie i reakcję na przekaz za pomocą ankiet.

Ewidencja próbek. Przeglądaj serię, datę ważności, opakowanie i inne cechy powierzonych próbek. Rejestruj i rozliczaj wydania.

Kontroler jakości

Plan dnia. Lista POI, zakres usługi, osoby kontaktowe, trasa dojazdu.

Kontrole. Parametryzowane, dynamiczne listy kontrolne. Czynności rekurencyjne.

Dokumenty. Emisja dokumentów i ich wydruk – protokoły pokontrolne.

Przedstawiciel farmaceutyczny

Planowanie wizyt. Odwiedzaj klientów, u których np. nie byłeś już od 7 dni lub, którzy są w pobliżu lub w miejscowości do której się udajesz.

Zamówienia. Zamawiaj nie tylko dla pojedynczego punktu, ale również dla sieci aptek.

Promocje. Sprzedawaj w promocji, uwzględniaj bonusy i kontroluj realizację zasad kontraktowych.

Kontrola ekspozycji. Planogram. Analiza półki. Dokumentacja zdjęciowa.

Promocje i progi rabatowe. Proponuj promocje, wiedząc, że benefity naliczą się same w trakcie składania zamówienia.

Raporty. Kontroluj realizację swojego planu.

Kierownik działu obsługi klienta:

Klienci. Status realizacji zadań w podziale na wykonawców.

Reklamacje. Zgłoszenia reklamacyjne oraz status ich rozpatrywania.

Oferty. Oferty do wykonania oraz inne statusy wynikające z lejka.

Umowy. Tworzenie umów z ofert.

Pracownicy. Gdzie oni są – lokalizowanie pracowników.

Alerty. Powiadomienia o nieprawidłowościach w realizacji usług.

Kierownik działu transportu:

Zlecenia. Dashboard z zleceniami na wybrany dzień, stan ich realizacji na żywo, szczegóły.

Kierowcy. Dashboard z informacją o kierowcach i zadaniach które realizują.

Pojazdy. Status pojazdów

Zdarzenia. Zdarzenia drogowe i inne.

Alerty. Powiadomienia o nieprawidłowościach w realizacji zaplanowanych zadań oraz statusie kierowców i pojazdów.

Kierownik działu sprzedaży:

Klienci. Leady, prospecty, stan napełnienia lejka w podziale na handlowców.

Zadania. Stan realizacji zadań w ujęciu dziennym i tygodniowym.

Raporty. Automatyczne raporty operacyjne od wszystkich handlowców.

Cele. Kontrola realizacji celów dla poszczególnych handlowców i działu.

Alerty. Powiadomienia o nieprawidłowościach w realizacji usług.

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Kompetentni, operatywni, skuteczni. Sprawdź nas.

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ul. L. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa

22 888 50 00
info@sotipm.pl

Dołącz do nas

Chcesz tworzyć nowoczesne oprogramowanie?
Dołącz do nas
© ITCenter 2019      Projekt i wykonanie ITCenter
Top